


POŠTOVNÉ
Kč 65,00 ZÁSILKOVNA
Kč 99,00 PPL
Zdarma nad Kč 2tis.
KONTAKT
www.anglictina-hry.cz
Krajní 1819
250 88 Čelákovice
Praha Východ
tel: +420 732 684 255
napište nám
NOVÉ PLATEBNÍ METODY
- Úvod
- Stolní a karetní hry v angličtině
- NOW OR EVERY DAY? přítomný čas prostý a průběhový
NOW OR EVERY DAY? přítomný čas prostý a průběhový
- TOP produkt

- Kompletní specifikace
- Parametry
- Hodnocení 23
- Ke stažení
- Související zboží4
- NOW OR EVERY DAY? přítomný čas prostý a průběhovýsklademKč 639Kč 528 bez DPH
Stolní hra přítomný čas prostý a průběhový v angličtině
2 hry v 1 (určeno pro výuku angličtiny 3. a 4. třída ZŠ)
Počet hráčů: 2 a více (vhodné i pro dyslektiky, kterým se často pletou zájmena v angličtině)
Obsah hry: 1x hrací deska, 2x 32ks karet se slovesy, 1x točítko, 1x hrací kostka s číslicemi
Pravidla stolní hry do výuky angličtiny na 1. stupni základní školy
1. Pravidla hry (hra PEXESO – poznáváme slovesa):
Děti se naučí 32 slovesných tvarů, hrajeme pouze se 2 sadami karet s obrázky sloves (celkem 64ks)
2. Pravidla hry (hra PŘÍTOMNÝ ČAS – rozlišujeme PROSTÝ a PRŮBĚHOVÝ):
Děti pochopí rozdíl mezi přítomným časem prostým a průběhovým, hrajeme s hrací deskou, kostkou, točítkem a jednou nebo dvěma sadami karet (záleží na počtu hráčů).
Karty necháme na hromádce na stole obrázky dolů. První hráč si dá před sebe točítko a hrací desku.
Vezme si libovolnou kartu se slovesem, hodí kostkou a zatočí šipkou na točítku:
NOW = NYNÍ symbolizuje přítomný čas průběhový
EVERY DAY = KAŽDÝ DEN symbolizuje přítomný čas prostý
Deska je rozdělena do 6 očíslovaných polí s osobními zájmeny.
Příklad č. 1: hráč hodil 4, točítko ukazuje „NOW“ a popis karty je „RUN“ Správná věta zní: WE ARE RUNNING.
Příklad č. 2: hráč hodil 3, točítko ukazuje „EVERY DAY“ a popis karty je „SLEEP“ Správná věta zní: HE SLEEPS nebo SHE SLEEPS nebo IT SLEEPS.
Pokud šipka na točítku ukáže na žlutou výseč, hráč buď
a) netvoří větu a kartu se slovesem získá zdarma nebo
b) utvoří větu v určeném čase a navíc musí do věty přidat minimálně 1 další slovo tak, aby věta měla smysl (příklad: HE RUNS FAST).
Pravidla pro žlutou výseč se určí na začátku hry. Pokud hráč řekne větu správně, kartu se slovesem si nechá, v opačném případě ji dá dospod hromádky.
Výhercem je ten hráč, který má nejvíce karet.
Autorkou fotografií je paní učitelka Hana Drusouvá z JŠ Come and Play Louny (1. vydání hry)